Rok po debiucie luksusowej limuzyny H600 (oraz SUV-ach K550 i K750 pokazanych w Szanghaju) Pininfarina zaprezentowała bliższą produkcji limuzynę HK GT, jak symbol i napisy na aucie wskazują, wykonaną dla firmy Hybrid Kinetic Group z Hong Kongu. Jej architektura wyraźnie podąża włoską szkołą designu w ramach klasy Gran Turismo. Decydują o tym przede wszystkim charakterystyczne proporcje (długa maska-krótki tył) i czysty design z wyraźnie zdefiniowaną charyzmatyczną twarzą. Ten styl stał się formalnym językiem designu samochodów marki HK.

Model GT uatrakcyjniają unoszone do góry drzwi, zapewniające dobry dostęp do wnętrza zaprojektowanego w konfiguracji 2+2. Jego design odpowiada wyglądowi zewnętrznemu. Kierowca ma dwa programy jazdy do wyboru – ‘race’ i ‘cruise’ – w zasadzie nie wymagające komentarza. Auto wyposażone jest 4 silniki elektryczne o łącznej mocy 800kW, współpracujące z 2-biegową przekładnią. Prądu dostarczają baterie HK (38 kWh). Setup umożliwia osiąganie prędkości 350 km/h i czasu przyspieszania 0-100 km/h w 2,7 sekundy. Oczywiście taki sprint jest możliwy tylko z układem AWD, ale akurat w przypadku 4-silnikowego ‘elektryka’ nie stanowi to żadnego problemu, podobnie jak i odzyskiwanie sporej dawki energii podczas hamowania.

Na pokładzie nie zabrakło też range extendera. Konstruktorzy przewidzieli trzy opcje: wielopaliwowy generator napędzany mikroturbiną, ogniwa wodorowe lub mały silnik spalinowy, ale ten ostatni jak wiadomo niechętnie stosowany jest w pojazdach przyszłości. Wyłącznie na prądzie uzyskiwany jest zasięg ponad 160 km, a z włączonym extenderem ponad 1000 km. Rozstaw osi to 297 cm, a pozostałe rozmiary to 498x200x136 cm.