Audi idzie utartym, efektywnym szlakiem, i na bazie modelu A1 Sportback opracowało super kompaktowego crossovera. Dzięki relatywnie prostym i niekosztownym zabiegom auto nadaje się do miasta, na wieś, do jazdy autostradowej, a nawet do pokonywania lekkiego terenu. Ta ostatnia cecha wynika z podwyższenia zawieszenia o 3,5 cm i zastosowania większych kół (z felgami 16-18 cali).
Charakter offroadowy podkreślają plastikowe dodatki nadwozia w kontrastowym kolorze. Wzorem serii Q, citycarver ma 8-kątny, przestrzennie wypełniony grill, a nad nim dwie szpary mające symbolizować również nieco sportowy charakter. Twórcy auta poświęcili sporo uwagi tak modnej obecnie indywidualizacji zarówno wyglądu zewnętrznego jak i kokpitu, w którym doborem kolorów niektórych elementów, możemy trafić we własne gusta. A nie od dziś wiadomo, że nikt nie zrobi tego lepiej niż my sami.
Do tego mamy wybór całych zestawów wykończeniowych ułatwiających to zadanie. Wnętrze jest spore jak na łatwy do zaparkowania samochód. Na wielkość bagażnika (335 litrów) też nie można narzekać. Wyposażenie wnętrza i generalnie całego auta jest ponad normę – o czym świadczy między innymi wirtualny zestaw zegarów, system sterowniczy MMI oraz dotykowy wyświetlacz, który możemy obsługiwać również głosowo.
Lista systemów podnoszących bezpieczeństwo i komfort prowadzenia auta jest długa. Układy napędowe odpowiadają tym, które oferowane są w bazowym modelu A1. WS
Audi A1 Citycarver: #AudiA1citycarver #AudiA1 #citycarver #autdidesign #autorok
'polub nas na facebooku: https://www.facebook.com/MagazynAutoRok/