Rosnąca popularność z generacji na generację, rozwój technologiczny, coraz wyższa sprzedaż wskazują, że Chińczycy – i nie tylko – obdarzyli markę BAIC zaufaniem. Pierwsza ocena modeli Beijing serii 3, 5 oraz 7 jaka miała miejsce podczas statycznej prezentacji 11 grudnia w Serocku, wskazuje że i my możemy dać mandat zaufania chińskiemu koncernowi oraz importerowi BAIC Auto Polska.
Crossovery segmentów B, C i D są atrakcyjne z zewnątrz (stylizowane przy współudziale Waltera de Silvy), mają obszerne wnętrza, układ jezdny dostosowany do średniej jakości dróg. Ciekawostkę zaprezentowanej gamy stanowi jedna wersja wyposażenia każdego z aut – dodajmy, że chodzi o bardzo bogate zestawienie eliminujące długą listę opcji, jaka występuje w przypadku większości konkurentów. Wyjątek stanowią kolory nadwozia, w których możemy przebierać.
Oczywiście oględziny samochodów pozwalają wypowiedzieć się na temat designu, zastosowanych materiałów i jakości wykończenia, ale na rzetelną ocenę nowych modeli na podstawie jazd testowych będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Wtedy wyjaśni się czy praktyka potwierdzi zapowiadany poziom zużycia paliwa, a także spodziewany komfort jazdy?
Istotnym czynnikiem, który będzie miał wpływ na sprzedaż tych samochodów jest gwarancja 5-letnia z limitem przebiegu 100 tysięcy km oraz ceny poszczególnych modeli. Podczas prezentacji ujawniono, że Beijing serii 3 kosztuje 78.900 zł, serii 5 – 127.900 zł, natomiast cena największego modelu serii 7 ogłoszona zostanie niebawem.
Wojciech Sierpowski









